Katuse kontroll ehk inspektsioon on kiire ja mugav viis nii probleemide tuvastamiseks kui ka ennetamiseks

Oma kinnisvara hallates, ostes või müües on hea olla kindel hoone kvaliteedis, et vältida hilisemaid kulusid. Fikseerime vead nii katuse peal kui sees: vigastatud katus, halvasti paigaldatud soojustus jms

Lekkivad ja problemaatilised katused, kust viga keeruline tuvastada, on nüüdseks ajalugu. Meie spetsiaalsed droonid võimaldavad tuvastada katuse probleemkohad, mis vajavad parandamist või ümbertegemist. Lisaks nähtavatele vigastustele näeme ka silmaga nähtamatut: nii vett/niiskust katuses kui halvasti paigaldatud soojustust katuse sees ilma seda avamata.


Lekkivate katuste kontrollimisega oleme tegelenud juba mitukümmend aastat. Käesolev inspektsiooniteenus kasvas välja tavalisest katustel ronimisest ja käsitsi kontrollist (www.kivilinn.ee).

Nüüdseks oleme ühendanud oma kogemused katuste ehitusel ja kontrollimisel kõige uuemate droonitehniloogiatega, millised võimaldavad väga mitmekülgset ja põhjalikku katuse kontrolli.

Meie eelised:

  • Suured kogemused erinevate katuste kontrollimisel
  • Põhjalikud teadmised erinevatest katusekonstruktsioonidest
  • Eriteadmised kasutatavatest katusematerjalidest
  • Saame kiirelt teostada suurte katuste ülevaatust, mis käsitsi võtaks päevi
  • Kontrollime ohtlikke katuseid, mis vajaksid ülevaatuseks erivarustust
  • Saame ohutult kontrollida ükskõik millist katust
  • Tuvastame katusematerjali vigastused
  • Leiame korstnate jt läbiviikude probleemkohad
  • Leiame katuseakende paigaldusvead
  • Tuvastame katusematerjali vigastused
  • Tuvastame halvasti paigaldatud soojustuse ilma katust avamata*
  • Näeme katuse sisse kogunenud niiskust/vett ilma katust avamata*
  • Probleemkohtade jälgimine (praod, vigastused) korratavatel tingimustel
  • Esitame kliendile digitaalse ülevaate: tavalise- ja termokaamera videod ning pildid
  • Meie kogutud andmeid saavad kasutada ehitusjärelevalve, eksperdid, ehitajad, haldurid jt
  • Teeme koostööd oma ala spetsialistide ja ekspertidega
  • * – eeldab vastavaid sobivaid ilmastikutingimusi (külm või soe)

Sõltuvalt katuse keerukusest, suurusest ja ohtlikkusest saame pakkuda oma klientidele võrreldes käsitsi katuse kontrolliga:

  • Raha säästu
  • Kogutud andmete täpsust
  • Kiirust
  • Ohutust
  • Täpselt korratavat kontrolli (mõõdetav vigastuste ja pragude erinevus varasemaga võrreldes)

Lisaks katustele teostame ka erinevate mastide, korstende, fassaadide jm raskesti ligipääsetavate kohtade kontrolli


Tellides objekti ülevaatuse saate valida vastavalt oma vajadustele sobiva teenuse

  • Ülevaatus õhust ja meie poolt töötlemata andmed objektist (kõik videod, pildid jms)
  • Ülevaatus õhust ning sorteeritud väljavõtted: pildid ning videod probleemkohtadest
  • Ülevaatus koos kirjaliku ülevaatuse aktiga milles probleemkohtade selgitused ning video- ja pildimaterjal
  • Katuse füüsiline avamine kontrolliks kokkuleppel (sõltub katusest ja avamise keerukusest)

Kohalesõidu tasu ei ole Saue valla ja Tallinna linna objektidele. Mujale lisandub kohalesõidu tasu 0,3€/km (kauguse arvestuse alguspunkt Saue linn)

Hinnad kehtivad kuni 500 m2 katustele. Suurematele katustele ja eriobjektidele küsige hinnapakkumist.


Mida tuleb arvesse võtta meie teenuse tellimisel

Kuna meie ülevaatus hõlmab lendamist, kehtivad sellele erireeglid.

Sõltuvalt teie objekti asukohast võib meil vaja minna eriluba, võib olla aktiivne ka ajutine lennukeelutsoon teie alal seoses mõne ürituse või varasemalt planeeritud lendudega. Kui eriluba on vajalik, tuleb arvestada ca 1 nädalase etteteatamisajaga, et jõuaksime vajadusel taotleda lennuloa.

Siiski on enamik Eestist enamasti keeluvaba ja tavaalade lennuload on meil automaatselt juba olemas.

Selleks, et katuse inspektsioon oleks edukas ja saadud info kvaliteetne, on vaja ka suhteliselt häid ilmastikutingimusi: ilma tormituule ja sademeteta.

Sõltuvalt sellest, milliseid andmeid on vaja konkreetse kontrolli käigus koguda, võib vaja olla ka muid tingimusi, näiteks piisavalt soe või külm ilm.

Meie droonipiloodid on koolitatud ning omavad A1/A3 ja A2 mehitamata õhusõidukite piloodilitsentse, mis tähendavad õigust lennata linnaruumis kuni 5m lähedusele inimestest.